Lumijoen vanhempainyhdistys ry

Tietoa yhdistyksestämme

Lumijoen vanhempainyhdistys on käynnistänyt toimintansa uudelleen vuonna 2022, ja tavoitteenamme on tehdä yhteistä työtä kaikkien lumijokisten lasten ja nuorten sekä perheiden hyväksi! Tarkoituksenamme on kehittää yhteistyötä myös varhaiskasvatuksen, peruskoulun sekä muiden toimijoiden kanssa ja järjestää kuntamme lapsille ja nuorille muun muassa mukavaa toimintaa ja tapahtumia.

Yhdistyksemme on rekisteröity yhdistys ja Suomen vanhempainliiton jäsenyhdistys.

Vuonna 2023 yhdistyksemme tavoitteena on järjestää kuntalasille neljä kaikille avointa aamupalatilaisuutta. Ensimmäinen aamupalatilaisuus järjestetään perjantaina 29.9. klo 7.30 - 8.15 Lumijoen peruskoulun ruokasalissa. Muut aamupalatilaisuudet järjestetään 20.10., 24.11. ja 15.12.

Jäseneksi

Kaikki uudet jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita joukkoomme! Jäseneksi voit ilmoittautua helposti esimerkiksi sähköisellä liittymislomakkeella tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen lumijoenvanhempainyhdistys@gmail.com. Voit myös osallistua vanhempainyhdistyksen seuraavaan kokoukseen Lumijoen koulun ruokasalissa (kokouksista tiedotetaan yhdistyksemme verkkosivuilla ja Instagram -tilillä)  ja liittyä jäseneksemme kokouksen yhteydessä.

Liittyminen yhdistykseemme on maksutonta eikä velvoita sinua mininkään.  Yhdistyksemme jäsenistä ylläpidetään lakiin perustuvaa jäsenrekisteriä. Jäsenrekisterin tietosuojaseloste löytyy yhdistyksemme verkkosivujen etusivulta.

Yhdistyksemme nykyisen johtokunnan kausi kestää kaksi vuotta, joten jäseneksi liittyessäsi sinun ei tarvitse sitoutua mihinkään. Voit liittyä joukkoomme matalalla kynnyksellä ja osallistua toimintaan omien resurssiesi puitteissa! Tule siis mukaan ideoimaan ja toteuttamaan erilaista toimintaa kuntamme lasten ja nuorten hyväksi!

Johtokunta 2023-2025

Puheenjohtaja Elina Eskola

Sihteeri Eveliina Vehkala (vastuussa myös verkkosivujen ja Instagram -tilin päivittämisestä)

Rahastonhoitaja Irina Laurila